Alla inlägg den 6 april 2010

Av Pappas Pojkar - 6 april 2010 20:51

I våran första match ska vi möta Nackdala AIS borta på våran hemmaplan Storvretens BP! Matchen ska spelas den 17:e april kl 12:00. Man kan få komma och titta när jag gör nårra vackra självmål och skitfula mål i deras mål. Jag blev skadad under uppvärmningen mot Norrlänningarna så jag vet inte vad mtchen slutade för att jag låg i pappas famn under hela matchen. Hans TV är tyvärr trasig så jag kunde inte se matchen och det är därför jag inte vet hur matchen slutade. Men jag kommer att vara med när vi möter Nackdala för att jag Jag skulle få rehab i pappas famn i en vecka. Jag ska få sova över i pappas famn. Grymt va! Den 13:e april beräknas det att jag ska kunna spela igen. Reserven Pelle 2 spelade mot Norrlänningarna som var Jerrys brors lag. Men för sista gången: Vem f*n är Jerry! Pelle 2 kanske ska spela i seriepremiären mot Nackdala AIS om jag fortfarande är skadad och få ligga i pappas famn. Men det är ändå roligare att ligga i pappas famn än att spela match. Hoppas att jag inte kan spela!



// Pelle som e skadad och ska ligga i pappas famn. :(

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Gillar du att ligga i pappas famn?
 Ja
 Nej
 Min pappa var ett fyllo så han ville aldrig ha mig i hans famn
 Jag e fastklistrad i hans famn

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards